2021-01-04

Zarządzenia Wójta 2021 r.

130/2021 z dnia 31 grudnia 2021r. w sprawie przyjęcia harmonogramu rzeczowo-finansowego wdrażania uchwał antysmogowych w zakresie budynków i lokali użyteczności publicznej oraz komunalnych, bądź innych stanowiących własność Gminy Trąbki Wielkie.


126/2021 z dnia 31 grudnia 2021r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


124/2021 z dnia 29 grudnia 2021r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektu „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiazywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2022 rok”. Załącznik


122/2021 z dnia 29 grudnia 2021r. w sprawie określenia formy sporządzania i sposobu przekazywania sprawozdań budżetowych.


121/2021 z dnia 29 grudnia 2021r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


119/2021 z dnia 22 grudnia 2021r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


118/2021 z dnia 22 grudnia 2021r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego ograniczonego przetargu. Załącznik Nr 1, Mapka


117/2021 z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży. Załacznik Nr 1, Mapka


116/2021 z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży. Załacznik Nr 1, Mapka


115/2021 z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży. Mapka


114/2021 z dnia 14 grudnia 2021r. sprawie wyboru długości okresu średniej arytmetycznej stosowanego do wyliczenia relacji określonej w art. 243 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.


110/2021 z dnia 8 grudnia 2021r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


109/2021 z dnia 30 listopada 2021r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


107A/2021 z dnia 26 listopada 2021r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 93 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 3 listopada 2021r.


106/2021 z dnia 23 listopada 2021r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


103/2021 z dnia 10 listopada 2021r. w sprawie przyjęcia uchwały budżetowej gminy na rok 2022.


102/2021 z dnia 10 listopada 2021r. w sprawie przyjęcia uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie na lata 2022-2033.


101/2021 z dnia 10 listopada 2021r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


96/2021 z dnia 3 listopada 2021r. w sprawie wdrożenia w Urzędzie procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń


93/2021 z dnia 3 listopada 2021r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej  im. Tadeusza Kościuszki w Sobowidzu. Zmienione przez Zarządzenie Nr 107A z 2021r.


92/2021 z dnia 29 października 2021r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


89/2021 z dnia 27 października 2021r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021


87/2021 z dnia 20 października 2021r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


86/2021 z dnia 12 października 2021r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym. Załącznik Nr 1


80/2021 z dnia 27 września 2021 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Trąbki Wielkie w sprawie przyjęcia "Programu Współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi na 2022 rok".


79/2021 z dnia 19 września 2021 r. w sprawie odwołania przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości lokalowej położonej w Zaskoczynie.


78/2021 z dnia 13 września 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 202.  Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2


74/2021 z dnia 31 sierpnia 2021 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie nieograniczonego przetargu. Załącznik Nr 1,


73/2021 z dnia 31 sierpnia 2021 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie nieograniczonego przetargu. Załącznik Nr 1,


70/2021 z dnia 27 sierpnia 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


69/2021 z dnia 27 sierpnia 2021 r. w sprawie materiałow planistycznych na rok 2022.


68/2021 z dnia 23 sierpnia 2021 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu. Załącznik Nr 1, Mapka


67/2021 z dnia 27 sierpnia 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


65/2021 z dnia 9 sierpnia 2021 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Trąbki Wielkie  za I półrocze 2021 roku. Załącznik Nr 1


62/2021 z dnia 16 lipca 2021 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym. Załącznik Nr 1


60/2021 z dnia 15 lipca 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021


59/2021 z dnia 12 lipca 2021 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości położonych w Domachowie i Warczu przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu. Załącznik Nr 1


58/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży


57/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży


56/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży


55/2021 z dnia 28 czerwca 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


49/2021 z dnia 10 czerwca 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021


47/2021 z dnia 1 czerwca 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021


46/2021 z dnia 27 maja 2021 r. w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2021 roku


44/2021 z dnia 19 maja 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


42/2021 z dnia 17 maja 2021 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie


41/2021 z dnia 11 maja 2021 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie


39/2021 z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania Regulaminu Prac Komisji Przetargowej Urzędu Gminy Trąbki Wielkie. Załącznik Nr1


38/2021 z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2021 roku


37/2021 z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu prac Komisji Konkursowej oceniającej oferty w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2021 roku


36/2021 z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


35/2021 z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021


34/2021 z dnia 29 kwietnia 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021


33/2021 z dnia 28 kwietnia 2021 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym. Załącznik Nr1


32/2021 z dnia 15 kwietnia 2021 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu. Załącznik Nr1


29/2021 z dnia 14 kwietnia 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


28/2021 z dnia 09 kwietnia 2021 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2021 roku.


26/2021 z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021


25/2021 z dnia 26 marca 2021 r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 81/2013 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 8 sierpnia 2013 roku w sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej składników majątkowych w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie oraz regulaminu jej działania.


20/2021 z dnia 17 marca 2021 r. w sprawie ograniczenia dostępu do Urzędu Gminy Trąbki Wielkie oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trąbkach Wielkich.


19/2021 z dnia 17 marca 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


17/2021 z dnia 1 marca 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


15/2021 z dnia 10 lutego 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


14/2021 z dnia 4 lutego 2021 r. w sprawie pełnomocnictwa dla Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkie.


13/2021 z dnia 4 lutego 2021 r. w sprawie pełnomocnictwa dla Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sobowidzu.


12/2021 z dnia 4 lutego 2021 r. w sprawie pełnomocnictwa dla Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie.


11/2021 z dnia 4 lutego 2021 r. w sprawie pełnomocnictwa dla Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła Aeltermanna w Mierzeszynie


10/2021 z dnia 4 lutego 2021 r. w sprawie pełnomocnictwa dla Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Kłodawie.


8/2021 z dnia 4 lutego 2021 r. w sprawie ustalenia terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2021/2022 do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez gminę Trąbki Wielkie oraz w sprawie ustalenia terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2021/2022 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2.


7/2021 z dnia 29 stycznia 2021 r. w sprawie  przyznania dotacji dla jednostek ochotniczych straży pożarnych z gminy Trąbki Wielkie na 2021 rok


6/2021 z dnia 29 stycznia 2021 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


5/2021 z dnia 7 stycznia 2021 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1,


2/2021 z dnia 13 stycznia 2020 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2021.


1/2021 z dnia 7 stycznia 2021 r. w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie na rok 2021.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..