2020-01-03

Zarządzenia Wójta 2020 r.

 

 

119/2020 z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z niektórych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej Gminy Trąbki Wielkie


115/2020 z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie udzielenia w 2021r. dni wolnych za święta przypadające w dni wolne od pracy w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


114/2020 z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie wymiaru czasu pracy w Urządzie Gminy Trąbki Wielkie w 2021r.


113/2020 z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień, których wartoć nie przekracza kwoty 130 000,00złotych netto określonej w art. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych.


112/2020 z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości gruntowych położonych w Trąbkach Wielkich i Kłodawie


111/2020 z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020.


110/2020 z dnia 22 grudnia 2020 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020.


108/2020 z dnia 14 grudnia 2020 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020.


106/2020 z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020.


103/2020 z dnia 12 listopada 2020 r. w sprawie przyjęcia projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie na lata 2021-2032.


102/2020 z dnia 12 listopada 2020 r. w sprawie przyjęcia projektu uchwały budzetowej na rok 2021.


99/2020 z dnia 30 października 2020 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu pracy zdalnej przez pracowników Urzędu Gminy Trąbki Wielkie oraz procedury ochrony danych osobowych podczas pracy zdalnej, w związku z wystąpieniem stanu epidemii i rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, wywołującego COVID – 19.


98/2020 z dnia 30 października 2020 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020.


97/2020 z dnia 29 października 2020 r. w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości położonych w miejscowości Cząstkowo przeznaczonych do sprzedaży.


96/2020 z dnia 29 października 2020 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu. Załącznik Nr 1


95/2020 z dnia 29 października 2020 r. w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości położonych w Ełganowie przeznaczonych do wydzierżawienia.


93/2020 z dnia 19 października 2020 r. w sprawie organizacji pracy w Urzędzie Gminy w Trąbkach Wielkich i jednostkach podległych gminie.


91/2020 z dnia 7 października 2020 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Trąbki Wielkie w sprawie przyjęcia „Programu Współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi na 2021 rok”


88/2020 z dnia 30 września 2020 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020.


86/2020 z dnia 22 września 2020 r.  w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


84/2020 z dnia 4 września 2020 r.  w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


81/2020 z dnia 31 sierpnia 2020 r. w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2020 roku.


80A/2020 z dnia 28 sierpnia 2020 r.  w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2,


79/2020 z dnia 20 sierpnia 2020 r. w sprawie Regulaminu prac Komisji Konkursowej oceniającej złożone oferty w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2020 roku.


78/2020 z dnia 20 sierpnia 2020 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2020 roku.


76/2020 z dnia 17 sierpnia 2020 r.  w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020. Załącznik Nr 1


74/2020 z dnia 14 sierpnia 2020 r. w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o awans zawodowy nauczyciela mianowanego.


73/2020 z dnia 14 sierpnia 2020 r. w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o awans zawodowy nauczyciela mianowanego.


72/2020 z dnia 14 sierpnia 2020 r. w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o awans zawodowy nauczyciela mianowanego.


71/2020 z dnia 14 sierpnia 2020 r. w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o awans zawodowy nauczyciela mianowanego.


67/2020 z dnia 30 lipca 2020 r.  w sprawie ograniczenia dostępu do budynków jednostek organizacyjnych gminy Trąbki Wielkie.


66/2020 z dnia 30 lipca 2020 r.  w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


65/2020 z dnia 29 lipca 2020 r.  w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniajacych w sołectwie Zaskoczyn.


64/2020 z dnia 29 lipca 2020 r.  w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w roku 2020.


61/2020 z dnia 30 czerwca 2020 r.  w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


53/2020 z dnia 9 czerwca 2020 r.  w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2,


50/2020 z dnia 3 czerwca 2020 r.  w sprawie udzielenia w 2020 r. dni wolnych za święta przypadające w dni wolne od pracy w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


49/2020 z dnia 1 czerwca 2020 r.  w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


48/2020 z dnia 1 czerwca 2020 r.  w sprawie pełnomocnictwa dla Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła Aeltermanna w Mierzeszynie.


47/2020 z dnia 1 czerwca 2020 r.  w sprawie pełnomocnictwa dla Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie.


46/2020 z dnia 1 czerwca 2020 r.  w sprawie pełnomocnictwa dla Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sobowidzu.


45/2020 z dnia 1 czerwca 2020 r.  w sprawie pełnomocnictwa dla Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Kłodawie.


44/2020 z dnia 1 czerwca 2020 r.  w sprawie pełnomocnictwa dla Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkie.


43/2020 z dnia 29 maja 2020 r.  w sprawie otwarcia wszystkich placów zabaw na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


40/2020 z dnia 20 maja 2020 r.  w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


39/2020 z dnia 15 maja 2020 r.  w sprawie godzin pracy Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.


38/2020 z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości położonej w Ełganowie  przeznaczonej do wydzierżawienia.


37/2020 z dnia 30 kwietnia 2020 r. w sprawie uchylenia zarządzenia nr 28 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie tymczasowego zaprzestania prowadzenia odbioru odpadów przez Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych prowadzonego przez Gminę Trąbki Wielkie oraz w sprawie tymczasowego wprowadzenia zasady uprzedniego umawiania terminu dostarczenia odpadów.


34/2020 z dnia 24 kwietnia 2020 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


33/2020 z dnia 07 kwietnia 2020 r. w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości położonych w Sobowidzu przeznaczonych do sprzedaży. Załącznik Nr 1


32/2020 z dnia 07 kwietnia 2020 r. w sprawie ogłoszenia wykazu nieruchomości położonych w Domachowie przeznaczonych do sprzedaży. Załącznik Nr 1


31/2020 z dnia 07 kwietnia 2020 r. w sprawie wstrzymania upoważnień do zaciągania zobowiązań w ramach Funduszu Sołeckiego


30/2020 z dnia 06 kwietnia 2020 r. w sprawie zmiany godziny pracy Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.


29/2020 z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


28/2020 z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie tymczasowego zaprzestania prowadzenia odbioru odpadów przez Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych prowadzonego przez Gminę Trąbki Wielkie.


27/2020 z dnia 27 marca 2020 r. w sprawie ograniczenia dostępu do Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.


25/2020 z dnia 19 marca 2020 r. w sprawie zamknięcia wszystkich placów zabaw na terenie Gminy Trąbki Wielkie. Utraciło moc Zarz. 43/2020 z dnia 29.05.2020


24/2020 z dnia 19 marca 2020 r. w sprawie zamknięcia targowisk oraz miejsc wyznaczonych do handlu.


23/2020 z dnia 12 marca 2020 r.  w sprawie tymczasowego zaprzestania prowadzenia odbioru odpadów przez Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych prowadzonego przez Gminę Trąbki Wielkie.


22/2020 z dnia 12 marca 2020 r.  w sprawie ograniczenia dostępu do Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.


20/2020 z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2,


21/2020 z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie zmiany terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2020/2021 do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez gminę Trąbki Wielkie oraz w sprawie ustalenia terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2020/2021 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Trąbki Wielkie.Załącznik Nr 1,


15/2020 z dnia 2 marca 2020 r. w sprawie ustanowienia koordynatora gminnego.


13/2020 z dnia 10 lutego 2020 r. w sprawie zebrań „inwestycyjnych”.


12A/2020 z dnia 15 lutego 2020 r. w sprawie wyznaczenia miejsc do umieszczania plakatów wyborczych.


10/2020 z dnia 3 lutego 2020 r. w sprawie sporządzenia planu zamówień publicznych na 2020 rok.


9/2020 z dnia 30 stycznia 2020 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


8/2020 z dnia 30 stycznia 2020 r. w sprawie ustalenia terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2020/2021 do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez gminę Trąbki Wielkie oraz w sprawie ustalenia terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2020/2021 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2


6/2020 z dnia 20 stycznia 2020 r. w  sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


5/2020 z dnia 13 stycznia 2020 r. w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


1/2020 z dnia 3 stycznia 2020 r. w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży nieruchomości zabudowanej.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..