2018-01-18

Zarządzenia Wójta 2018 r.

 

120/2018 z dnia 31 grudnia 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1


116/2018 z dnia 31 grudnia 2018 r. w sprawie wewnętrznej polityki antymobbingowej w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


115/2018 z dnia 31 grudnia 2018 r. w sprawie wymiaru czasu pracy w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


114/2018 z dnia 31 grudnia 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018.


113/2018 z dnia 24 grudnia 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018.


112/2018 z dnia 17 grudnia 2018 r. w sprawie zmiany godzin pracy Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.


111/2018 z dnia 17 grudnia 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018.


110/2018 z dnia 4 grudnia 2018 r. w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


109/2018 z dnia 03 grudnia 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1,


108/2018 z dnia 27 listopada 2018 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania, inwestycji w toku, oraz  magazynu obrony cywilnej.


105/2018 z dnia 26 listopada 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4.


104/2018 z dnia 20 listopada 2018 r. w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


103/2018 z dnia 20 listopada 2018 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości gruntowych położonych w Trąbkach Wielkich i w Kłodawie.


102/2018 z dnia 14 listopada 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu funkcjonowania, obsługi i eksploatacji monitoringu wizyjnego na terenie Urzędu Gminy w Trąbkach Wielkich.


101/2018 z dnia 14 listopada 2018 r. w sprawie przyjęcia projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie na lata 2019 – 2032. Załącznik Nr 1.


100/2018 z dnia 14 listopada 2018 r. w sprawie przyjęcia projektu uchwały budżetowej gminy na rok 2019. Załącznik Nr 1.


98/2018 z dnia 07 listopada 2018 r. w sprawie wprowadzenia Polityki Ochrony Danych.


97/2018 z dnia 06 listopada 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1. Załącznik Nr 2,  Załącznik Nr 3. Załącznik Nr 4.


96/2018 z dnia 07 listopada 2018 r. w sprawie powołania zespołu koordynującego prace nad zadaniem budowy oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej w Gołębiewie Wielkim, Gołębiewie Średnim oraz Sobowidzu.


95/2018 z dnia 26 października 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1. Załącznik Nr 2,  Załącznik Nr 3. Załącznik Nr 4.


94/2018 z dnia 25 października 2018 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości położonej w Trąbkach Wielkich.


93/2018 z dnia 25 października 2018 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego  przetargu  nieograniczonego. Załącznik Nr 1.


92/2018 z dnia 22 października 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1. Załącznik Nr 2,


91/2018 z dnia 19 października 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1. Załącznik Nr 2,  Załącznik Nr 3. Załącznik Nr 4.


90/2018 z dnia 08 października 2018 r. zmieniające zarządzenie nr 87 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 19 września 2018 roku w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Trąbki Wielkie w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi na 2019 rok”.


89/2018 z dnia 05 października 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1. Załącznik Nr 2,  Załącznik Nr 3. Załącznik Nr 4.


88/2018 z dnia 22 września 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1.


85/2018 z dnia 3 września 2018 r. w sprawie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.


86/2018 z dnia 14 września 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1. Załącznik Nr 2,  Załącznik Nr 3. Załącznik Nr 4.


84/2018 z dnia 31 sierpnia 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1. Załącznik Nr 2,  Załącznik Nr 3. Załącznik Nr 4.


80/2018 z dnia 24 sierpnia 2018 r. w sprawie wyznaczenia miejsc do umieszczania plakatów wyborczych.


79/2018 z dnia 22 sierpnia 2018 r. w sprawie  opracowania materiałów planistycznych na rok 2019.


77/2018 z dnia 22 sierpnia 2018 r. w sprawie zmiany godzin pracy Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.


75/2018 z dnia 20 sierpnia 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1. Załącznik Nr 2,  Załącznik Nr 3. Załącznik Nr 4.


73/2018 z dnia 09 sierpnia 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1. Załącznik Nr 2.


72/2018 z dnia 8 sierpnia 2018 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości położonej w Mierzeszynie.


69/2018 z dnia 31 lipca 2018 r. w sprawie zmiany godzin pracy Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.


67/2018 z dnia 30 lipca 2018 r. w sprawie zatwierdzenia konkursu na stanowisko dyrektora Przedszkola im. Jana Brzechwy  w Trąbkach Wielkich.


66/2018 z dnia 30 lipca 2018 r. w sprawie zatwierdzenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Kłodawie.


65/2018 z dnia 30 lipca 2018 r. w sprawie powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy nauczyciela mianowanego.


64/2018 z dnia 30 lipca 2018 r. w sprawie powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy nauczyciela mianowanego.


63/2018 z dnia 30 lipca 2018 r. w sprawie powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy nauczyciela mianowanego.


62/2018 z dnia 25 lipca 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1. Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3. Załącznik Nr 4.


61/2018 z dnia 11 lipca 2018 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości lokalowych położonych w Domachowie.


60/2018 z dnia 9 lipca 2018 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnych przetargów nieograniczonych na sprzedaż nieruchomości gruntowych położonych w Trąbkach Wielkich  i w Kłodawie.


59/2018 z dnia 9 lipca 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


57/2018 z dnia 25 czerwca 2018 r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie.


56/2018 z dnia 25 czerwca 2018 r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich.


55/2018 z dnia 25 czerwca 2018 r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Kłodawie.


54/2018 z dnia 22 czerwca 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1. Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3. Załącznik Nr 4.


53/2018 z dnia 22 czerwca 2018 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnych przetargów nieograniczonych na sprzedaż nieruchomości gruntowych położonych w Sobowidzu i w Domachowie.


51/2018 z dnia 18 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy dla Programu Rozwoju Szkolnej Infrastruktury Sportowej Edycja 2016.


50/2018 z dnia 7 czerwca 2018 r.  w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie  dla projektu pn. „ Z nami zbudujesz swoją przyszłość – aktywizacja zawodowa 30 + I ” .


49/2018 z dnia 7 czerwca 2018 r.  w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie dla projektu pn. „Aktywne Sołectwo Pomorskie”.


48/2018 z dnia 7 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie  dla projektu pn. „Budowa węzłów integracyjnych Pruszcz Gdański, Cieplewo i Pszczółki wraz z trasami dojazdowymi”.


47/2018 z dnia 7 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie związanych z realizacją operacji „Festiwal Trębacze w Trąbkach” w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” zgodnie z kryteriami ustanowionymi w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.


46/2018 z dnia 7 czerwca 2018 r. w sprawie ustalenia minimalnej wartości środków trwałych, do których stosuje się amortyzację dla celów bilansowych.


45/2018 z dnia 7 czerwca 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1. Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3. Załącznik Nr 4.


44/2018 z dnia 6 czerwca 2018 r. w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska: Dyrektora Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich, Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Kłodawie, Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie


43/2018 z dnia 1 czerwca 2018 r. w sprawie zrzeczenia się w całości odszkodowania za nieruchomości stanowiące własność Gminy Trąbki Wielkie, które są przedmiotem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi wojewódzkiej nr 222 na terenie gminy Trąbki Wielkie na odcinkach:  Gdańsk - Starogard Gdański, odcinek C od miejscowości Gołębiewo Wielkie do miejscowości Gołębiewko.


42/2018 z dnia 1 czerwca 2018 r. w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2018 roku.


41/2018 z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie przetargu ustnego nieograniczonego.


40/2018 z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie Regulaminu prac Komisji Konkursowej oceniającej wnioski o przyznanie dotacji z budżetu Gminy Trąbki Wielkie organizacjom pozarządowym na realizację zadań publicznych w 2018 roku.


39/2018 z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert dla organizacji pozarządowych w 2018 roku.


38/2018 z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018u. Załącznik Nr 1. Załącznik Nr 2,


37/2018 z dnia 17 maja 2018 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie przetargu ustnego nieograniczonego.


36/2018 z dnia 16 maja 2018 r. w sprawie zrzeczenia się w całości odszkodowania za nieruchomości stanowiące własność Gminy Trąbki Wielkie, które są przedmiotem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi wojewódzkiej nr 222 na terenie gminy Trąbki Wielkie na odcinkach: Gdańsk - Starogard Gdański, odcinek C od miejscowości Gołębiewo Wielkie do miejscowości Gołębiewko. 


35/2018 z dnia 16 maja 2018 r. w sprawie zrzeczenia się w całości odszkodowania za nieruchomości stanowiące własność Gminy Trąbki Wielkie, które są przedmiotem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi wojewódzkiej nr 222 na terenie gminy Trąbki Wielkie na odcinkach: Gdańsk - Starogard Gdański, odcinek B od miejscowości Żuława do miejscowości Trąbki Wielkie. 


34/2018 z dnia 07 maja 2018 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko od referenta do inspektora ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


33/2018 z dnia 07 maja 2018 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko od referenta do inspektora ds. funduszy zewnętrznych i funduszu sołeckiego w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


32/2018 z dnia 7 maja 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1,


31/2018 z dnia 4 maja  2018 r. w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


30/2018 z dnia 30 kwietnia 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


29/2018 z dnia 25 kwietnia 2018 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2018 roku przez organizacje pozarządowe oraz inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego.


28/2018 z dnia 19 kwietnia  2018 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko od referenta do inspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


27/2018 z dnia 19 kwietnia 2018 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu.  Załącznik Nr 1,


26/2018 z dnia 17 kwietnia 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018.  Załącznik Nr 1Załącznik Nr 2


25/2018 z dnia 6 kwietnia 2018 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu.  Załącznik Nr 1,


23/2018 z dnia 3 kwietnia 2018 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu.  Załącznik Nr 1,


22/2018 z dnia 3 kwietnia 2018 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu. Załącznik Nr 1,


21/2018 z dnia 30 marca 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018r. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2


20/2018 z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie wprowadzenia „Zasad Rachunkowości i Zakładowego Planu Kont w Gminie Trąbki Wielkie”.


18/2018 z dnia 27 marca 2018 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Trąbki Wielkie za 2017r.


19/2018 z dnia 28 marca 2018 r. w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie związanych z realizacją operacji w ramach poddziałania „ Wsparcie      inwestycji w tworzenie, ulepszenie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury na operacje typu „ Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów zgodnie z kryteriami ustanowionymi w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 pn. „Budowa targowiska Mój Rynek w Trąbkach Wielkich”.


16/2018 z dnia 19 marca 2018 r. w sprawie powołania Komisji Wyboru Partnera do oceny ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o otwartym naborze partnerów w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 – Oś Priorytetowa 3. Edukacja, Działanie 3.1. Edukacja Przedszkolna.


15/2018 z dnia 19 marca 2018 r. w sprawie zatwierdzenia Diagnozy potrzeb edukacyjnych i rozwojowych Przedszkola i oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Trąbkach Wielkich.


14/2018 z dnia 19 marca 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


13/2018 z dnia 06 marca 2018 r. w sprawie zmiany terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2018/2019 do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez gminę Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1,


12/2018 z dnia 28 lutego 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


9/2018 z dnia 20 lutego 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1,


8/2018 z dnia 7 lutego 2018 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnych przetargów nieograniczonych na sprzedaż nieruchomości lokalowych położonych w Domachowie.


7/2018 z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie ustalenia terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2018/2019 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1,


6/2018 z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie ustalenia terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2018/2019 do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez gminę Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1,


5/2018 z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


4/2018 z dnia 22 stycznia 2018 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości położonej w Trąbkach Wielkich.


3/2018 z dnia 17 stycznia 2018 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2018. Załącznik Nr 1,


2/2018 z dnia 5 stycznia 2018 r. w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie na rok 2018. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2,


1/2018 z dnia 3 stycznia 2018 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat oraz określenia wzorów umów zawartych w celu korzystania z niektórych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej.


 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..