2017-01-12

Zarządzenia Wójta 2017 r.


111/2017 z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Zarządzeniu nr 51/2014 z dnia 12.06.2014 roku w sprawie wprowadzenia instrukcji dotyczącej określenia trybu postępowania w zakresie ewidencji i kontroli poboru podatków i opłat w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


110/2017 z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie zmian w Zarządzeniu Nr 109  Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 16.12.2016  roku w sprawie wprowadzenia „Zasad Rachunkowości i Zakładowego Planu Kont w Gminie Trąbki Wielkie”.


109/2017 z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Zarządzeniu Nr 109 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 16.12.2016 roku w sprawie wprowadzenia  „Zasad Rachunkowości i Zakładowego Planu Kont w Gminie Trąbki Wielkie”.


107/2017 z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1,


106/2017 z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie zmian w Zarządzeniu Nr 63 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 19.07.2017 roku w sprawie wprowadzenia  instrukcji dotyczącej sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów finansowo - księgowych w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


102/2017 z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2,


100/2017 z dnia 20 grudnia 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


99/2017 z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


97/2017 z dnia 30 listopada 2017 r. w sprawie udzielenia w 2018 roku dni wolnych za święta przypadające w dni wolne od pracy w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


96A/2017 z dnia 30 listopada 2017 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Wynagradzania Pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3,  Regulamin,


96/2017 z dnia 30 listopada 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3


95/2017 z dnia 20 listopada 2017 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania, inwestycji w toku, sprzętu i oprogramowania będącego przedmiotem użyczenia oraz magazynu obrony cywilnej. Utraciło moc - Zarządzenie 108 z 2018r..


94/2017 z dnia 20 listopada 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4.


93/2017 z dnia 14 listopada 2017 r. w sprawie przyjęcia projektu uchwały budżetowej gminy na rok 2018. Załączniki,


92/2017 z dnia 14 listopada 2017 r. w sprawie przyjęcia  projektu  uchwały w sprawie  Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie na lata 2018 – 2032. Załącznik Nr 1,


91/2017 z dnia 31 października 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4.


90/2017 z dnia 31 października 2017 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie przetargu ustnego nieograniczonego.

89/2017 z dnia 19 października 2017 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnych przetargów nieograniczonych na sprzedaż nieruchomości położonych w Domachowie.


88/2017 z dnia 10 października 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4.


86/2017 z dnia 29 września 2017 r. w sprawie ustanowienia Pełnomocnika do Spraw Wyborów – Urzędnika Wyborczego Gminy Trąbki Wielki.


85/2017 z dnia 29 września 2017 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnych przetargów nieograniczonych na sprzedaż nieruchomości położonych w Trąbkach Wielkich, Kłodawie i Sobowidzu.


84/2017 z dnia 29 września 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1,


83/2017 z dnia 29 września 2017 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia naboru na zastępstwo na stanowisko urzędnicze ds. geodezji w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


82/2017 z dnia 25 września 2017 r. w sprawie powołania komisji do przygotowania druków RP7 dla byłych pracowników Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.


81/2017 z dnia 25 września 2017 r. zmieniajace zarzadzenie w sprawie zespołu do zarządzania projektem pt. "Rozwój kompetencji kluczowych dzieci przedszkola, punktów przedszkolnych i oddziałów przedszkolnych oraz wzrost kwalifikacji nauczycieli sposobem na poprawę jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Trąbki Wielkie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach konkursu OP.3. Edukacja, działanie 3.1 Edukacja przedszkolna.


80/2017 z dnia 25 września 2017 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Trąbki Wielkie w sprawie przyjęcia "Programu współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarzadowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy o działalności pozytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok".


79/2017 z dnia 21 września 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


78/2017 z dnia 18 września 2017 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości położonej w Trąbkach Wielkich.


77/2017 z dnia 11 września 2017 r. w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


76/2017 z dnia 1 września 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3,


75A/2017 z dnia 1 września 2017 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat oraz określenia wzorów umów zawartych w celu korzystania z niektórych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej.


75/2017 z dnia 31 sierpnia 2017 r. w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkich.


74/2017 z dnia 31 sierpnia 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


73/2017 z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy nauczyciela mianowanego.


72/2017 z dnia 21 sierpnia 2017 r. w sprawie wytycznych do opracowania materiałów planistycznych do projektu uchwały budżetowej na  2018 rok oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2018-2030.


71/2017 z dnia 21 sierpnia 2017 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Trąbki Wielkie  za I pół 2017r.


70/2017 z dnia 16 sierpnia 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1


69/2017 z dnia 16 sierpnia 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017.


68/2017 z dnia 8 sierpnia 2017 r. w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających w sołectwie Gołębiewo Średnie.


67/2017 z dnia 7 sierpnia 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2.


63/2017 z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


62/2017 z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Zarządzeniu Wójta Gminy Trąbki Wielkie Nr 109 z 16 grudnia 2016r. w sprawie wprowadzenia „Zasad Rachunkowości i Zakładowego Planu Kont w Gminie Trąbki Wielkie”.


61/2017 z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


58/2017 z dnia 07 lipca 2017 r. w sprawie udzielenia w 2017 roku dni wolnych za święta przypadające w dni wolne od pracy w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


57/2017 z dnia 07 lipca 2017 r. w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


55/2017 z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2,


52/2017 z dnia 22 czerwca 2017 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu. Załącznik Nr 1,


51/2017 z dnia 5 czerwca 2017 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu. Załącznik Nr 1,


50/2017 z dnia 19 czerwca 2017 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.


49/2017 z dnia 19 czerwca 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 48 z dnia 12 czerwca 2017 roku w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


48/2017 z dnia 12 czerwca 2017 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


47/2017 z dnia 5 czerwca 2017 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkich. Załącznik Nr 1,


46/2017 z dnia 5 czerwca 2017 r. w sprawie zmiany terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2017/2018 do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez gminę Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1,


44/2017 z dnia 5 czerwca 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017.


43/2017 z dnia 31 maja 2017 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie przetargu ustnego nieograniczonego.


42/2017 z dnia 25 maja 2017 r. w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2017 roku. Zestawienie. Zestawienie ofert.


41/2017 z dnia 24 maja 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017.


40/2017 z dnia 17 maja 2017 r. w sprawie Regulaminu prac Komisji Konkursowej oceniającej wnioski o przyznanie dotacji z budżetu Gminy Trąbki Wielkie organizacjom pozarządowym na realizację zadań publicznych w 2017 roku.


39/2017 z dnia 17 maja 2017 r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert dla organizacji pozarządowych na realizację zadań publicznych w 2017 roku.


38/2017 z dnia 02 maja 2017 r. w sprawie powołania Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich.


37/2017 z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


36/2017 z dnia 28 kwietnia 2017 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


35/2017 z dnia 26 kwietnia 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


34/2017 z dnia 21 kwietnia 2017 r. w sprawie ustalenia  terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2017/2018 klas I szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1,


33/2017 z dnia 19 kwietnia 2017 r. w sprawie uchylenia w części zarządzenia nr 30 z dnia 05.04.2017 r.  w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2,


32A/2017 z dnia 13 kwietnia 2017 r. w sprawie powołania Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich.


32/2017 z dnia 13 kwietnia 2017 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na dzierżawę nieruchomości.


31/2017 z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym..


30/2017 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


29/2017 z dnia 3 kwietnia 2017 r.w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie na lata 2017 – 2030. Załącznik Nr 1,


26/2017 z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


25/2017 z dnia 29 marca 2017 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Konkursowej do oceny zagród i wsi zgłoszonych do udziału w Konkursie „Piękna Wieś Pomorska 2017” na szczeblu gminnym.


22/2017 z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


21/2017 z dnia 24 marca 2017 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2017 roku przez organizacje pozarządowe oraz inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego.


20/2017 z dnia 15 marca 2017 r. w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Gimnazjum w Trąbkach Wielkich do podpisywania dokumentów związanych z przygotowaniem i realizacją projektu „VI Otwarty Konkurs. Edycja 2017” organizowanego przez Centrum Polsko – Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia


19/2017 z dnia 13 marca 2017 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu. Załącznik Nr 1,


18/2017 z dnia 08 marca 2017 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie przetargowym. Załącznik Nr 1,


17/2017 z dnia 08 marca 2017 r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu. Załącznik Nr 1,


16/2017 z dnia 08 marca 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


15/2017 z dnia 7 marca 2017 r. w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich.


12/2017 z dnia 17 luty 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1,


11/2017 z dnia 13 lutego 2017 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej.


10A/2017 z dnia 02 lutego 2017 r.  w sprawie powołania zespołu do zarządzania projektem pt. "Rozwój kompetencji kluczowych dzieci przedszkola, punktów przedszkolnych i oddziałów przedszkolnych oraz wzrost kwalifikacji nauczycieli sposobem na poprawę jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Trąbki Wielkie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach konkursu OP.3. Edukacja, działanie 3.1 Edukacja przedszkolna.


10/2017 z dnia 02 lutego 2017 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat oraz określenia wzorów umów zawartych w celu korzystania z niektórych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej.


9/2017 z dnia 02 lutego 2017 r. w sprawie ustalenia harmonogramu kontroli w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie oraz jednostkach organizacyjnych gminy na 2017 r.


8/2017 z dnia 01 lutego 2017 r.  w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4,


7/2017 z dnia 30 stycznia 2017 r. Zw sprawie w sprawie realizacji pozamilitarnych przygotowań obronnych w gminie w 2017 roku.


6/2017 z dnia 23 lutego 2017 r. Zarządzenie o zmianie Zarządzenia Nr 1 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 02 stycznia  2017 r. w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminom na  rok 2017.


5/2017 z dnia 17 stycznia 2017 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie na lata 2017-2030. Załącznik Nr 1,


4/2017 z dnia 17 stycznia 2017 r. w sprawie powołania Komisji Stypendialnej.


3/2017 z dnia 11 stycznia 2017 r. w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej sołectwa Kłodawa.


2/2017 z dnia 3 stycznia 2017 r. w sprawie zmian w planie dochodów i  wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2017. Załącznik Nr 1,


1/2017 z dnia 2 stycznia 2017 r. w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej sołectwa Kłodawa. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3,

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..