2014-11-25

Zarządzenia Wójta 2013 rok

Zarządzenie Nr 2013/132 z dnia 2013.12.31 w sprawie zmian zarządzenia o przyjęciu zasad /polityki/ rachunkowości w Gminie Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/131 z dnia 2013.12.31 w sprawie wprowadzenia zasad i trybu przyznawania, przekazywania i rozliczania dotacji z budżetu gminy dla samorządowego zakładu budżetowego.


Zarządzenie Nr 2013/130 z dnia 2013.12.31 w sprawie wprowadzenia zasad i trybu przyznawania, przekazywania i rozliczania dotacji z budżetu gminy dla samorządowych instytucji kultury.


Zarządzenie Nr 2013/129 z dnia 2013.12.31 w sprawie zmian w planie wydatków budzetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013.


Zarządzenie Nr 2013/128 z dnia 2013.12.31 w sprawie zmiany składu osobowego członków Gminnej Komisji do spraw Rozwiązywania problemów alkoholowych w Trąbkach Wielkich


Zarządzenie Nr 2013/127 z dnia 2013.12.23 w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/126 z dnia 2013.12.16 w spawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/125 z dnia 2013.12.16 w sprawie powołania komisji do wyceny szacunkowej wartości gruntów, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.


Zarządzenie Nr 2013/124 z dnia 2013.12.13 w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/123 z dnia 2013.12.03 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania, inwentaryzacji w toku, sprzętu i oprogramowania będącego przedmiotem użyczenia, magazynu obrony cywilnej


Zarządzenie Nr 2013/122 z dnia 2013.11.29 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/121 z dnia 2013.11.26 w sprawie ustanowienia koordynatora gminnego i operatorów obsługi informatycznej obwodowych komisji do spraw referendum


Zarządzenie Nr 2013/120 z dnia 2013.11.26 w sprawie upoważnienia do sporządzania aktów pełnomocnictwa do głosowania


Zarządzenie Nr 2013/119 z dnia 2013.11.25 w sprawie powołania komisji konkursowej rozpatrującej oferty złożone na otwarty konkurs ofert na realizację dodatkowych specjalistycznych usług opiekuńczych w 2013 r.


Zarządzenie Nr 2013/118 z dnia 2013.11.25 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/117 z dnia 2013.11.25 w sprawie ustalenia wysokości opłat oraz określenia wzorów umów zawartych w celu korzystania z niektórych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej


Zarządzenie Nr 2013/116 z dnia 2013.11.14 w sprawie przyjęcia projektu uchwały budżetowej gminy na rok 2014 oraz projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2014-2029


Zarządzenie Nr 2013/115 z dnia 2013.11.13 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/114 z dnia 2013.11.07 w sprawie wyznaczenia obwodowej komisji do spraw referendum w sprawie odwołania Wójta Gminy Trąbki Wielkie przed upływem kadencji do celów głosowania korespondencyjnego.


Zarządzenie Nr 2013/113 z dnia 2013.11.04 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości


Zarządzenie Nr 2013/112 z dnia 2013.10.30 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/111 z dnia 2013.10.29 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 12/2012 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 24 stycznia 2012 r. w sprawie powołania gminnego zespołu interdyscyplinarnego do spraw przeciwdziałania pomocy w rodzinie.


Zarządzenie Nr 2013/110 z dnia 2013.10.17 w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/109 z dnia 2013.10.17 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Trąbki Wielkie w sprawie przyjęcia "Program współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.)


Zarządzenie Nr 2013/108 z dnia 2013.10.14 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/107 z dnia 2013.10.04 w sprawie zmiany zarządzenia Nr 12/2012 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 24 stycznia 2012 r. w sprawie powołania gminnego zespołu interdyscyplinarnego do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie


Zarządzenie Nr 2013/106 z dnia 2013.09.27 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do realizacji w imieniu Gminy Trąbki Wielkie projektu pn. "Angielski furtką na świat" finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX "Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach" Działanie 9.5 "Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich" nr konkursu 01/POKL/9.5/2012


Zarządzenie Nr 2013/105 z dnia 2013.10.01 w sprawie obniżenia ceny wywoławczej po przetargu ustnym nieograniczonym


Zarządzenie Nr 2013/104 z dnia 2013.10.01 w sprawie obniżenia ceny wywoławczej po przetargu ustnym nieograniczonym


Zarządzenie Nr 2013/103 z dnia 2013.10.01 w sprawie obniżenia ceny wywoławczej po przetargu ustnym nieograniczonym


Zarządzenie Nr 2013/101 z dnia 2013.09.27 w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków Dyrektora Przedszkola w Trąbkach Wielkich


Zarządzenie Nr 2013/100 z dnia 2013.09.24 w sprawie przeglądu przetwarzanych w Urzędzie Gminy materiałów, zawierających informacje niejawne


Zarządzenie Nr 2013/99 z dnia 2013.09.24 w sprawie wytycznych do opracowania materiałów planistycznych do projektu uchwały budżetowej na 2014 rok


Zarządzenie Nr 2013/98 z dnia 2013.08.19 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/97 z dnia 2013.09.13 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do realizacji w imieniu Gminy Trąbki Wielkie projektu pn. "Angielski furtką na świat" finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX "Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach" Działanie 9.5 "Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich" nr konkursu 01/POKL/9.5/2012


Zarządzenie Nr 2013/96 z dnia 2013.09.13 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/95 z dnia 2013.09.05 w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Przedszkola w Trąbkach Wielkich


Zarządzenie Nr 2013/94 z dnia 2013.09.04 w sprawie zarządzenia wyboru sołtysa wsi Domachowo


Zarządzenie Nr 2013/93 z dnia 2013.09.03 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży


Zarządzenie Nr 2013/92 z dnia 2013.09.03 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na oddanie w najem lokali w celu zorganizowania niepublicznego przedszkola


Zarządzenie Nr 2013/91 z dnia 2013.09.03 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości


Zarządzenie Nr 2013/90 z dnia 2013.08.30 w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Kłodawie


Zarządzenie Nr 2013/89 z dnia 2013.08.30 w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie


Zarządzenie Nr 2013/88 z dnia 2013.08.29 w sprawie określenia terminu składania wniosków o dofinansowanie zakupu podręczników i materiałów dydaktycznych


Zarządzenie Nr 2013/87 z dnia 2013.08.28 w sprawie odwołania ze stanowiska dyrektora Przedszkola w Trąbkach Wielkich


Zarządzenie Nr 2013/85 z dnia 2013.08.20 w sprawie ogłoszenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Przedszkola w Trąbkach Wielkich


Zarządzenie Nr 2013/84 z dnia 2013.08.19 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/83 z dnia 2013.08.12 w sprawie powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy nauczyciela mianowanego


Zarządzenie Nr 2013/82 z dnia 2013.08.12 w sprawie nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy


Zarządzenie Nr 2013/81 z dnia 2013.08.08 w sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej składników majątkowych w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie oraz regulaminu jej działania


Zarządzenie Nr 2013/80 z dnia 2013.08.02 w sprawie ogłoszenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Przedszkola w Trąbkach Wielkich


Zarządzenie Nr 2013/79 z dnia 2013.07.30 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


Zarządzenie Nr 2013/78 z dnia 2013.07.30 w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie zwiazanych z realizacją Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania 313, 322, 323 "Odnowa i rozwój wsi", operacji w ramach Programuoś3 "Jakość życia na obszarach wiejskich i róznicowanie gospodarki wiejskiej" - budowa świetlicy wiejskiej - centrum społeczno - kulturalnego w Domachowie".


Zarządzenie Nr 2013/77 z dnia 2013.07.30 w sprawie wprowadzenia polityki bezpieczeństwa i zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/76 z dnia 2013.07.26 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/75 z dnia 2013.07.23 w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko Kierownika Wydziału Zagospodarowania Przestrzennego i Rozwoju w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


Zarządzenie Nr 2013/74 z dnia 2013.07.23 w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Kłodawie


Zarządzenie Nr 2013/73 z dnia 2013.07.23 w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie


Zarządzenie Nr 2013/72 z dnia 2013.07.18 w sprawie powołania zespołu ds. opracowania Gminnego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Gminy Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/71 z dnia 2013.07.15 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/70 z dnia 2013.07.11 w sprawie delegowania przedstawiciela Wójta Gminy Trąbki Wielkie do udziału w zgromadzeniach publicznych oraz upoważnienia do wydawania decyzji o rozwiązaniu zgromadzeń publicznych


Zarządzenie Nr 2013/69 z dnia 2013.07.11 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do realizacji w imieniu Gminy Trąbki Wielkie projektu pn. "Angielski furtką na świat" finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Projektu IX "Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach" Działanie 9.5 "Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich" nr konkursu 01/POKL/9.5/2012


Zarządzenie Nr 2013/68 z dnia 2013.07.10 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy


Zarządzenie Nr 2013/67 z dnia 2013.07.10 w sprawie przeprowadzenia kontroli w Szkole Podstawowej w Kłodawi

Zarządzenie Nr 2013/66 z dnia 2013.07.09 w sprawie wprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/64 z dnia 2013.07.08 w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Z. Bukowskiego w Czerniewie oraz dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Kłodawie


Zarządzenie Nr 2013/63 z dnia 2013.06.28 w sprawie szczegółowych zasad i trybu przyznawania nagrody rocznej osobom kierującym samorządowymi instytucjami kultury Gminy Trąbki Wielkie oraz określenia wzoru wniosku o przyznanie nagrody rocznej


Zarządzenie Nr 2013/62 z dnia 2013.06.28 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/61 z dnia 2013.06.26 w sprawie powołania Zespołu Samooceny.


Zarządzenie Nr 2013/60 z dnia 2013.06.25 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 50/2013 z dnia 16 kwietnia 2012r. dotyczącego powołania Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich.


Zarządzenie Nr 2013/59 z dnia 2013.06.24 w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko podinspektora ds. rozliczeń opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Urzędzie Gminy w Trąbkach Wielkich


Zarządzenie Nr 2013/58 z dnia 2013.06.24 w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko od referenta do inspektora ds. planowania przestrzennego w Urzędzie Gminy w Trąbkach Wielkich.


Zarządzenie Nr 2013/57 z dnia 2013.06.24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/56a z dnia 2013.06.21 w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia naboru ds. wymiaru i opłat lokalnych na czas zastępstwa w Urzędzie Gminy w Trąbkach Wielkich


Zarządzenie Nr 2013/56 z dnia 2013.06.21 w sprawie wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z wody pitnej z wodociagów stanowiacych własność Gminy Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/55 z dnia 2013.06.17 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości


Zarządzenie Nr 2013/54 z dnia 2013.06.13 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na oddanie w najem lokali w celu zorganizowania niepublicznego przedszkola lub punktu przedszkolnego


Zarządzenie Nr 2013/53 z dnia 2013.06.12 w sprawie powołania Komisji w celu wyceny strat w gruntach powstałych w związku z budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kaczki, Ełganowo, Trąbki Małe


Zarządzenie Nr 2013/52 z dnia 2013.06.10 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/51 z dnia 2013.05.22 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży


Zarządzenie Nr 2013/50 z dnia 2013.05.20 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/49 z dnia 2013.05.13 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do zbycia


Zarządzenie Nr 2013/48 z dnia 2013.05.10 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/47 z dnia 2013.04.24 w sprawie nadania regulaminu umieszczania tabliczek na kamieniu znajdującym się na terenie kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Trąbkach Wielkich


Zarządzenie Nr 2013/46 z dnia 2013.04.24 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/45 z dnia 2013.04.18 w sprawie bezpłatnego przekazywania odpadów na składowisko w Gołębiewie Wielkim przez mieszkańców gminy Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/44 z dnia 2013.04.18 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży


Zarządzenie Nr 2013/43 z dnia 2013.04.24 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do oddania w najem w celu zorganizowania niepublicznego oddziału przedszkolnego lub punktu przedszkolnego


Zarządzenie Nr 2013/42 z dnia 2013.04.18 w sprawie ustalenia zasad pobierania odpłatności za wydanie wydruków informacji publicznej, aktów normatywnych i innych aktów prawnych lub dokumentów w Gminie Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/41 z dnia 2013.04.15 w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/40 z dnia 2013.04.11 zmieniające załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 67/2011 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 1 sierpnia 2011 roku w sprawie wprowadzenia Kodeksu Etyki Pracownika Samorządowego w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/39 z dnia 2013.04.09 w sprawie powołania Zespołu kontrolującego "Żłobek nr 10 Pozytywnych Inicjatyw w Kaczkach" zlokalizowanego w Kaczkach przy ul. Dębowej 1, 83-034 Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/38 z dnia 2013.04.09 w sprawie wprowadzenia "Instrukcji postępowania z kluczami oraz zabezpieczenia pomieszczeń Urzędu Gmin Trąbki Wielkie"


Zarządzenie Nr 2013/37 z dnia 2013.03.29 w sprawie dostosowania wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013-2026 do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 10 stycznia 2013 roku.

 


Zarządzenie Nr 2013/36 z dnia 2013.03.29 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/35 z dnia 2013.03.27 w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Trąbki Wielkie za 2012 rok


Zarządzenie Nr 2013/34 z dnia 2013.03.27 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży


Zarządzenie Nr 2013/33 z dnia 2013.03.22 w sprawie przymusowego doprowadzenia osób do kwalifikacji wojskowej


Zarządzenie Nr 2013/32 z dnia 2013.03.19 w sprawie upoważnienia Pani Hanny Wszołek do przeprowadzenia audytu


Zarządzenie Nr 2013/31 z dnia 2013.03.19 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 39/2012 z dnia 29 marca 2012r. dotyczącego powołania Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich.


Zarządzenie Nr 2013/30 z dnia 2013.03.19 w sprawie bezpłatnego przekazywania odpadów na składowisko w Gołębiewie Wielkim przez mieszkańców Gminy Trąbki Wielkie.


Zarządzenie Nr 2013/29 z dnia 2013.03.19 w sprawie sporządzenia planu zamówień publicznych.


Zarządzenie Nr 2013/28 z dnia 2013.03.18 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/27 z dnia 2013.03.15 w sprawie ustalenia harmonogramu kontroli w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie oraz jednostkach organizacyjnych gminy na 2013 rok.


Zarządzenie Nr 2013/26 z dnia 2013.03.15 w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie


Zarządzenie Nr 2013/24 z dnia 2013.03.12 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości


Zarządzenie Nr 2013/23 z dnia 2013.03.04 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy


Zarządzenie Nr 2013/22 z dnia 2013.03.01 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


Zarządzenie Nr 2013/21 z dnia 2013.02.28 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/20 z dnia 2013.02.27 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji sprzętu zakupionego w ramach projektu "wioska internetowa - kształcenie na odległość na terenach wiejskich".


Zarządzenie Nr 2013/19 z dnia 2013.02.20 w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie.


Zarządzenie Nr 2013/18 z dnia 2013.02.14 w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013.


Zarządzenie Nr 2013/17 z dnia 2013.02.13 w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Rady Seniorów w Trąbkach Wielkich.


Zarządzenie Nr 2013/16 z dnia 2013.02.12 w sprawie przeprowadzenia spisu z natury środków trwałych stanowiących własność Gminy, a przekazywanych w trwały zarząd dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trąbkach Wielkich. 


Zarządzenie Nr 2013/15 z dnia 2013.02.06 w sprawie powołania zespołu ds. opracowania koncepcji funkcjonowania straży gminnej w Trąbkach Wielkich


Zarządzenie Nr 2013/14 z dnia 2013.02.05 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


Zarządzenie Nr 2013/13 z dnia 2013.01.31 w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013.


Zarządzenie Nr 2013/12 z dnia 2013.01.30 w sprawie Regulaminu prac Komisji Konkursowej oceniającej wnioski o przyznanie dotacji z budżetu Gminy Trąbki Wielkie organizacjom pozarządowym na realizację zadań publicznych w 2013 roku.


Zarządzenie Nr 2013/11 z dnia 2013.01.30 w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert dla organizacji pozarządowych na realizację zadań publicznych w 2013 roku.


Zarządzenie Nr 2013/10 z dnia 2013.01.10 w sprawie powołania Komisji Rozdruchowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Trąbki Wielkie.


Zarządzenie Nr 2013/09 z dnia 2013.01.10 w sprawie zatwierdzenia harmonogramu uroczystości oraz imprez na terenie gminy Trąbki Wielkie o charakterze świąt państwowych i ogólnogminnych.


Zarządzenie Nr 2013/08 z dnia 2013.01.09 w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013.


Zarządzenie Nr 2013/07 z dnia 2013.01.08 w sprawie upoważnienia Pani Hanny Wszołek, audytora do przeprowadzenia audytu.


Zarządzenie Nr 2013/06 z dnia 2013.01.08 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2013 roku przez organizacje pozarządowe oraz inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego


Zarządzenie Nr 2013/05 z dnia 2013.01.04 w sprawie przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych w 2013 roku.


Zarządzenie Nr 2013/04 z dnia 2013.01.04 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy.


Zarządzenie Nr 2013/03 z dnia 2013.01.02 w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rzadowej zleconych gminom na rok 2013


Zarządzenie Nr 2013/02 z dnia 2013.01.02 w sprawie podziału dochodów budżetowych i wydatków budżetowych na rok 2013 na jednostki realizujace.


Zarządzenie Nr 2013/01 z dnia 2013.01.02 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..