2020-01-03

Uchwały Rady Gminy 2020

XXVI/209/2020 z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2021 rok.


XXVI/207/2020 z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2020.


XXVI/206/2020 z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia dopłat dla taryfowych grup odbiorców w ramach zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków oraz cen innych usług.


XXVI/204/2020 z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2020 rok.


XXV/203/2020 z dnia 23 listopada 2020 r. w sprawie: zmiany uchwały nr XXIV/197/2020 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 27 października 2020 roku w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.


XXV/202/2020 z dnia 23 listopada 2020 r. w sprawie przyjęcia „Programu Współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi na 2021 rok”. Załącznik Nr 1


XXV/201/2020 z dnia 23 listopada 2020 r. w sprawie zatwierdzenia zmian w Planie Odnowy Miejscowości Postołowo.


XXV/200/2020 z dnia 23 listopada 2020 r. w sprawie zatwierdzenia zmian w Planie Odnowy Miejscowości Ełganowo.


XXV/199/2020 z dnia 23 listopada 2020 r. w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 28.09.2020r. i przekazania Wójtowi Gminy Trąbki Wielkie.


XXV/198/2020 z dnia 23 listopada 2020 r. w sprawie przekazania wniosku Sołectwa wsi Błotnia z dnia 05.10.2020r. Wójtowi Gminy Trąbki Wielkie.


XXIV/197/2020 z dnia 27 października 2020 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.


XXIV/196/2020 z dnia 27 października 2020 r. w sprawie wyboru członków Rady Społecznej przy Gminnym Ośrodku Zdrowia Trąbki Wielkie.


XXIV/195/2020 z dnia 27 października 2020 r. w sprawie zasad udzielania i rozmiaru zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć dla kadry kierowniczej, ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla pedagoga, psychologa, logopedy i doradcy zawodowego oraz warunków i trybu obniżek.


XXIV/194/2020 z dnia 27 października 2020 r. w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Trąbki Wielkie na rok szkolny 2020/2021.


XXIV/193/2020 z dnia 27 października 2020 r. w sprawie zmiany uchwały nr XVIII/157/2020 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 19 maja 2020 r. w sprawie zmiany uchwały nr XVII/147/2020 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 24 kwietnia 2020 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXVI/196/2016 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 sierpnia 2016r. w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy Trąbki Wielkie.


XXIV/192/2020 z dnia 27 października 2020 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały nr IV/42/2019 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie określenia metody ustalania.


XXIV/191/2020 z dnia 27 października 2020 r. w sprawie określania wysokości stawki opłaty od posiadania psów, zasad ustalania terminów płatności oraz sposobu jej poboru.


XXIV/190/2020 z dnia 27 października 2020 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.


XXIV/189/2020 z dnia 27 października 2020 r. w  sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2020-2032.


XXIV/188/2020 z dnia 27 października 2020 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2020 rok.


XXIII/187/2020 z dnia 10 września 2020 r. w  sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2020-2032.


XXIII/186/2020 z dnia 10 września 2020 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2020 rok.


XXII/185/2020 z dnia 31 sierpnia 2020 r. w sprawie wykonania pierwokupu nieruchomości gruntowej niezabudowanej od osoby prywatnej.


XXII/184/2020 z dnia 31 sierpnia 2020 r. w sprawie wykonania pierwokupu nieruchomości gruntowej niezabudowanej od osoby prywatnej.


XXII/183/2020 z dnia 31 sierpnia 2020 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2020 rok.


XXI/182/2020 z dnia 24 sierpnia 2020 r. w sprawie wskazania wstępnej lokalizacji nowego przystanku dla autobusowej komunikacji publicznej przy drodze nr 2222G.


XXI/181/2020 z dnia 24 sierpnia 2020 r. w sprawie ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Trąbki Wielkie.


XX/180/2020 z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie uchwalenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obręb geodezyjny Warcz.


XX/179/2020 z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działkę nr 146/28 położoną w miejscowości Kleszczewo, obręb Kleszczewo, gmina Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1


XX/178/2020 z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działkę nr 111/2 położoną w miejscowości Trąbki Wielkie, obręb Trąbki Wielkie, gmina Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1


XX/177/2020 z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie rozpatrzenia petycji w przedmiocie zmiany prawa miejscowego.


XX/176/2020 z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


XX/175/2020 z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie wprowadzenia na terenie Gminy Trąbki Wielkie programu z zakresu polityki społecznej „Karta Seniora w Gminie Trąbki Wielkie”.


XX/174/2020 z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 5 372 070,53 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020.


XX/173/2020 z dnia 28 lipca 2020 r. w  sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2020-2032.


XX/172/2020 z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2020 rok.


XIX/171/2020 z dnia 07 lipca 2020 r. w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Trąbki Wielkie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2019 rok.


XIX/170/2020 z dnia 07 lipca 2020 r. w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2019 rok. Załącznik


XIX/169/2020 z dnia 07 lipca 2020 r. w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Trąbki Wielkie wotum zaufania.


XIX/168/2020 z dnia 07 lipca 2020 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2019 rok Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich. Załącznik


XIX/167/2020 z dnia 07 lipca 2020 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2019 rok Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich. Załącznik


XIX/166/2020 z dnia 07 lipca 2020 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2019 rok Gminnego Ośrodka Zdrowia Trąbki Wielkie. Załącznik


XIX/165/2020 z dnia 07 lipca 2020 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku przy udziale Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na Fundusz Wsparcia Policji.


XIX/164/2020 z dnia 07 lipca 2020 r. w sprawie rozpatrzenia skargi mieszkańca Gminy Trąbki Wielkie.


XIX/163/2020 z dnia 07 lipca 2020 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym Trąbki Wielkie.


XIX/162/2020 z dnia 07 lipca 2020 r. w sprawie zmiany Uchwały nr XII/106/2019 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trąbki Wielkie


XIX/161/2020 z dnia 07 lipca 2020 r. w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.


XVIII/157/2020 z dnia 19 maja 2020 r. w sprawie zmiany uchwały nr XVII/147/2020 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 24 kwietnia 2020r. w sprawie zmiany uchwały nr XXVI/196/2016 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 sierpnia 2016r. w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy Trąbki Wielkie


XVIII/156/2020 z dnia 19 maja 2020 r. w sprawie zmiany uchwały nr XVII/145/2020 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 24 kwietnia 2020r. w sprawie określenia metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty


XVIII/155/2020 z dnia 19 maja 2020 r. w sprawie rozpatrzenia skargi mieszkańca Gminy Trąbki Wielkie


XVIII/154/2020 z dnia 19 maja 2020 r. w sprawie rozpatrzenia wniosku mieszkańca Gminy Trąbki Wielkie.Załącznik


XVIII/153/2020 z dnia 19 maja 2020 r. w sprawie zwolnienia podatku od nieruchomości: gruntów, budynków i budowli związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, grupom przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19


XVIII/152/2020 z dnia 19 maja 2020 r. w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2020-2032.


XVIII/151/2020 z dnia 19 maja 2020 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2020 rok.


XVII/150/2020 z dnia 24 kwietnia 2020 r. w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonym na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


XVII/149/2020 z dnia 24 kwietnia 2020 r. w  sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej.


XVII/148/2020 z dnia 24 kwietnia 2020 r. w sprawie wyrażenia zgody na zakup nieruchomości w obrębie geodezyjnym Czerniewo


XVII/147/2020 z dnia 24 kwietnia 2020 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXVI/196/2016 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 sierpnia 2016r. w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy Trąbki Wielkie


XVII/146/2020 z dnia 24 kwietnia 2020 r. w sprawie zmiany uchwały nr V/32/2019 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 29 stycznia 2019r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trąbki Wielkie i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.


XVII/145/2020 z dnia 24 kwietnia 2020 r. w sprawie zmiany uchwały nr IV/42/2019 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 19 marca 2019r. w sprawie określenia metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty.


XVII/144/2020 z dnia 24 kwietnia 2020 r. w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2020-2032.


XVII/143/2020 z dnia 24 kwietnia 2020 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2020 rok.


XVI/142/2020 z dnia 25 lutego 2020 r. w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Trąbki Wielkie w 2020 roku”


XVI/141/2020 z dnia 25 lutego 2020 r. w sprawie wykonania prawa pierwokupu nieruchomości gruntowej niezabudowanej od osoby prywatnej


XVI/140/2020 z dnia 25 lutego 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Trąbki Wielkie, Gmina Trąbki Wielkie w zakresie działek nr 77/8, 73 oraz 74/3 w Trąbkach Wielkich. Załącznik Nr 1.


XVI/139/2020 z dnia 25 lutego 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1.


XVI/138/2020 z dnia 25 lutego 2020 r. w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości gruntowej wraz ze sprzedażą własności budynków stanowiących własność Gminy Trąbki Wielkie  


XVI/137/2020 z dnia 25 lutego 2020 r. w sprawie przyjęcia programu wsparcia edukacyjnej działalności szkół „Grant oświatowy w gminie Trąbki Wielkie”.


XVI/136/2020 z dnia 25 lutego 2020 r.  w sprawie rozpatrzenia skargi mieszkańca Gminy Trąbki Wielkie.


XVI/135/2020 z dnia 25 lutego 2020 r.  w sprawie wysokości i zasad wypłaty diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych radnym i sołtysom Gminy Trąbki Wielkie.


XVI/134/2020 z dnia 25 lutego 2020 r.  w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2020-2032.


XVI/133/2020 z dnia 25 lutego 2020 r.  w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2020 rok.


XV/132/2020 z dnia 28 stycznia 2020 r.  w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działkę nr 191 położoną w miejscowości Kleszczewo, obręb Kleszczewo, gmina Trąbki Wielkie.


XV/131/2020 z dnia 28 stycznia 2020 r.  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości lokalowej położonej w Pawłowie.


XV/130/2020 z dnia 28 stycznia 2020 r. w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania leasingowego na jedną midikoparkę Yanmar ViO38U dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trąbkach Wielkich.


XV/129/2020 z dnia 28 stycznia 2020 r. w sprawie udzielenia w 2020 roku Powiatowi Gdańskiemu  pomocy finansowej  w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego” (edycja 2020)


XV/128/2020 z dnia 28 stycznia 2020 r. w sprawie rozpatrzenia petycji w przedmiocie zmiany prawa miejscowego.


XV/127/2020 z dnia 28 stycznia 2020 r. w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji stałych Rady Gminy Trąbki Wielkie  na 2020 rok.


XV/125/2020 z dnia 28 stycznia 2020 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2020 rok.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..