2018-01-18

Uchwały Rady Gminy 2018

IV/26/2018 z dnia 21 grudnia 2018 rw sprawie uchwalenia budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2019 rok.


IV/25/2018 z dnia 21 grudnia 2018 rw sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2019-2032.


IV/24/2018 z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie ustalenia dopłat dla taryfowych grup odbiorców w ramach zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków oraz cen innych usług.


IV/23/2018 z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie ustanowienia wieloletniego rządowego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.


IV/22/2018 z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku lub świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.


IV/21/2018 z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego w celu udzielenia wsparcia w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.


IV/20/2018 z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie zatwierdzenia planów pracy komisji stałych Rady Gminy Trąbki Wielkie na 2019 rok.


IV/19/2018 z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Trąbki Wielkie  na 2019 rok.


IV/18/2018 z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Trąbki Wielkie  na 2019 rok.


IV/17/2018 z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2018-2032. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2


III/16/2018 z dnia 14 grudnia 2018 r. w sprawie przyjęcia ”Programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii  dla Gminy Trąbki Wielkie na rok 2019”.


III/15/2018 z dnia 14 grudnia 2018 r. w sprawie projektu Regulaminu dostarczenia wody i odprowadzenia ścieków i przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu.


III/14/2018 z dnia 14 grudnia 2018 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2018-2032.


III/13/2018 z dnia 14 grudnia 2018 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2018 rok.


II/12/2018 z dnia 26 listopada 2018 r. w sprawie ustalenia wynagrodzenia za pracę dla Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


II/11/2018 z dnia 26 listopada 2018 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.


II/10/2018 z dnia 26 listopada 2018 r. w sprawie przyjęcia „Programu Współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi na 2019 rok”.


II/9/2018 z dnia 26 listopada 2018 r. w sprawie powołania doraźnej Komisji Statutowej.


II/8/2018 z dnia 26 listopada 2018 r. w sprawie powołania Komisji Rolnictwa Ochrony Środowiska i Spraw Społecznych Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji  2018 - 2023.


II/7/2018 z dnia 26 listopada 2018 r. w sprawie powołania Komisji Kultury Oświaty Sportu i Zdrowia Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji  2018 - 2023.


II/6/2018 z dnia 26 listopada 2018 r. w sprawie powołania Komisji Ekonomicznej i Rozwoju Gospodarczego  Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji  2018 - 2023.


II/5/2018 z dnia 26 listopada 2018 r. w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji  2018 - 2023.


II/4/2018 z dnia 26 listopada 2018 r. w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji  2018 - 2023.


I/3/2018 z dnia 19 listopada 2018 r. w sprawie stwierdzenia wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Trąbki Wielkie VIII kadencji w latach 2018 – 2023.


I/2/2018 z dnia 19 listopada 2018 r. w sprawie stwierdzenia wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Trąbki Wielkie VIII kadencjiw latach 2018 – 2023.


I/1/2018 z dnia 19 listopada 2018 r. w sprawie przyjęcia regulaminu wyborów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Trąbki Wielkie VIII kadencji w latach 2018 - 2023.


 


LXI/405/2018 z dnia 12 października 2018 r. w sprawie ustalenia liczby zezwoleń sprzedaży napojów alkoholowych na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


LXI/404/2018 z dnia 12 października 2018 r. w sprawie zasad usytuowaniamiejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


LXI/403/2018 z dnia 12 października 2018 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych udostępnianych operatorom i przewoźnikom, których właścicielem bądź zarządzajacym jest Gmina Trąbki Wielkie oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.


LXI/402/2018 z dnia 12 października 2018 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.


LXI/401/2018 z dnia 12 października 2018 r. w sprawie określenia wysokości stawek opłaty od posiadania psów, zasad ustalania terminów płatności oraz sposobu jej poboru.


LXI/400/2018 z dnia 12 października 2018 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Kaczki.


LXI/399/2018 z dnia 12 października 2018 r. w sprawie uchwalenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Trąbki Wielkie, Gmina Trąbki Wielkie.


LXI/398/2018 z dnia 12 października 2018 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie.


LX/397/2018 z dnia 28 września 2018 r. w sprawie przyjęcia projektu Regulaminu dostarczenia wody i odprowadzenia ścieków i przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu.


LX/396/2018 z dnia 28 września 2018 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr 18/II/2008 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 25 marca 2008 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Trąbki Wielkie.


LX/395/2018 z dnia 28 września 2018 r. w sprawie wzniesienia pomnika w Trąbkach Wielkich upamiętniającego  100. rocznicę odzyskania niepodległości. Załącznik Nr 1


LX/394/2018 z dnia 28 września 2018 r. w sprawie zmiany uchwały Rady Gminy Trąbki Wielkie nr XXVI/197/2016 z dnia 30 sierpnia 2016 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trąbki Wielkie i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.


LX/393/2018 z dnia 28 września 2018 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2018-2032.


LX/392/2018 z dnia 28 września 2018 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2018 rok.


LIX/391/2018 z dnia 7 września 2018 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku przy udziale Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na zakup nowego środka transportu.


LIX/390/2018 z dnia 7 września 2018 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2018-2032.


LIX/389/2018 z dnia 7 września 2018 r. w sprawie zmian budzetu Gminy Trąbki Wielkie na 2018 rok.


LVIII/388/2018 z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do programu budowy mieszkań realizowanych przez BGK Nieruchomości S.A.


LVIII/387/2018 z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wniesienia skargi do Naczelnego Sadu Administracyjnego na uchwałę Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 23 lipca 2018r. w sprawie odwołania od postanowienia Komisarza Wyborczego w Gdańsku I.


LVII/386/2018 z dnia 24 lipca 2018 r. w sprawie ustalenia wynagrodzenia za pracę dla Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


LVII/385/2018 z dnia 24 lipca 2018 r. w sprawie zasad udzielania i rozmiaru zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć dla kadry kierowniczej, ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla pedagoga, psychologa, logopedy i doradcy zawodowego oraz warunków i trybu obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin dla nauczycieli zatrudnionych w pełnym wymiarze zajęć.


LVII/384/2018 z dnia 24 lipca 2018 r. w sprawie wzniesienia Pomnika Niepodległości w Mierzeszynie Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2,  Załącznik Nr 3.


LVII/383/2018 z dnia 24 lipca 2018 r. w sprawie uchylenia uchwały nr XXII/159/2016 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 15 marca 2016 r. sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Trąbki Wielkie, Gmina Trąbki Wielkie.


LVII/382/2018 z dnia 24 lipca 2018 r. w sprawie uchylenia uchwały nr XXIV/182/2016 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 24 maja 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Kleszczewo, obejmującego działkę nr 146/13, na terenie gminy Trąbki Wielkie.


LVII/381/2018 z dnia 24 lipca 2018 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy oraz sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2018.


LVII/380/2018 z dnia 24 lipca 2018 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2018-2032.


LVII/379/2018 z dnia 24 lipca 2018 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2018 rok.


LVI/378/2018 z dnia 09 lipca 2018 r. w sprawie odwołania od postanowienia Komisarza Wyborczego w Gdańsku I z dnia 4 lipca 2018r. w sprawie podziału Gminy Trąbki Wielkie na okręgi wyborcze.


LV/377/2018 z dnia 26 czerwca 2018 r. w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Trąbki Wielkie absolutorium z tytułu wykonania budżetu  za 2017 rok.


LV/376/2018 z dnia 26 czerwca 2018 r. w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2017 rok. Załącznik Nr1


LV/375/2018 z dnia 26 czerwca 2018 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2017 rok Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich. Załącznik Nr1


LV/374/2018 z dnia 26 czerwca 2018 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2017 rok Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich. Załącznik Nr1


LV/373/2018 z dnia 26 czerwca 2018 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2017 rok Gminnego Ośrodka Zdrowia Trąbki Wielkie. Załącznik Nr1


LIV/372/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Kleszczewo, Gmina Trąbki Wielkie


LIV/371/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku przy udziale Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na Fundusz Wsparcia Policji.


LIV/370/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie udzielenia w 2018 roku Powiatowi Gdańskiemu  pomocy finansowej w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego” (edycja 2018).


LIV/369/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obręb Warcz, gmina Trąbki Wielkie. Załącznik Nr1


LIV/368/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obręb geodezyjny Trąbki Wielkie, Gmina Trąbki Wielkie. Załącznik Nr1


LIV/367/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  obejmującego obręb geodezyjny Trąbki Wielkie. Załącznik Nr1


LIV/366/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obręb Ełganowo, gmina Trąbki Wielkie. Załącznik Nr1


LIV/365/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie ustalenia dopłat dla taryfowych grup odbiorców w ramach zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków oraz cen innych usług.


LIV/364/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie wystąpienia z wnioskiem o zaopiniowanie projektów uchwał dotyczących sprzedaży alkoholu na terenie gminy Trąbki Wielkie.


LIV/363/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym Pawłowo.


LIV/362/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym Pawłowo.


LIV/361/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonych w obrębie geodezyjnym Mierzeszyn.


LIV/360/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2018-2032.


LIV/359/2018 z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na rok 2018.


LII/358/2018 z dnia 16 maja 2018 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2018-2032.


LII/357/2018 z dnia 16 maja 2018 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2018 rok.


LI/356/2018 z dnia 27 kwietnia 2018 rw sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym Mierzeszyn.


LI/355/2018 z dnia 27 kwietnia 2018 r.  w sprawie podziału Gminy Trąbki Wielkie na stałe obwody głosowania.


LI/354/2018 z dnia 27 kwietnia 2018 r.  w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2018-2032.


LI/353/2018 z dnia 27 kwietnia 2018 r.  w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2018 rok.


L/352/2018 z dnia 30 marca 2018 r. w sprawie podziału Gminy Trąbki Wielkie na okręgi wyborcze w wyborach do Rady Gminy Trąbki Wielkie.


XLIX/351/2018 z dnia 27 marca 2018 r. w sprawie sposobu podziału środków na wspieranie doskonalenia zawodowego nauczycieli (planu dofinansowania), ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie pobieranych przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli oraz ustalenia specjalności i form kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane w 2018 r.


XLIX/350/2018 z dnia 27 marca 2018 r. w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Trąbki Wielkie w 2018  roku”. Załącznik Nr 1


XLIX/349/2018 z dnia 27 marca 2018 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2018-2032.


XLIX/348/2018 z dnia 27 marca 2018 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2018 rok.


XLVIII/347/2018 z dnia 6 marca 2018 r. w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


XLVIII/346/2018 z dnia 6 marca 2018 r. w sprawie udzielenia w 2018 roku Powiatowi Gdańskiemu  pomocy finansowej w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego” (edycja 2018).


XLVIII/345/2018 z dnia 6 marca 2018 r. w sprawie nadania nazwy placu we wsi Mierzeszyn, gmina Trąbki Wielkie.


XLVIII/344/2018 z dnia 6 marca 2018 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania i rozliczania dotacji celowej dla osób fizycznych na dofinansowanie prac służących ochronie powietrza, polegających na wymianie pieców węglowych na ekologiczne źródła ciepła, realizowanych w ramach konkursu „Czyste powietrze Gminy Trąbki Wielkie - edycja 2018”


XLVIII/343/2018 z dnia 6 marca 2018 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia o partnerstwie i współpracy ze Związkiem Banków Polskich pn. „Edukacja ekonomiczna dzieci, młodzieży, studentów i seniorów – współpraca sektora finansowego z jednostką samorządu terytorialnego”.


XLVIII/342/2018 z dnia 6 marca 2018 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2018-2032.


XLVIII/341/2018 z dnia 6 marca 2018 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2018 rok.


XLVII/340/2018 z dnia 30 stycznia 2018 r.  w sprawie zmiany Porozumienia Międzygminnego z Gminą Miejską Tczew w sprawie powierzenia Gminie Miejskiej Tczew wykonywania zadania własnego Gminy Trąbki Wielkie w zakresie utrzymywania składowisk i unieszkodliwiania odpadów.


XLVII/339/2018 z dnia 30 stycznia 2018 r.  w sprawie ustalenia oświatowych jednostek budżetowych gromadzących dochody na wydzielonym rachunku.


XLVII/338/2018 z dnia 30 stycznia 2018 r.  w sprawie zasad udzielania stypendium Wójta Gminy Trąbki Wielkie za wyniki w nauce dla uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Trąbki Wielkie


XLVII/337/2018 z dnia 30 stycznia 2018 r.  w sprawie ustalenia kryteriów oraz określenia ich wartości punktowej w postępowaniu rekrutacyjnym do publicznego przedszkola oraz oddziałów przedszkolnych prowadzonych w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest gmina Trąbki Wielkie


XLVII/336/2018 z dnia 30 stycznia 2018 r.  w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w prowadzonych przez Gminę Trąbki Wielkie publicznych przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych


XLVII/335/2018 z dnia 30 stycznia 2018 r. w sprawie zatwierdzenia planów pracy komisji stałych Rady Gminy Trąbki Wielkie na 2018 rok.


XLVII/334/2018 z dnia 30 stycznia 2018 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Trąbki Wielkie  na 2018 rok.


XLVII/333/2018 z dnia 30 stycznia 2018 r. w sprawie udzielenia w 2018 roku Powiatowi Gdańskiemu  pomocy finansowej w formie dotacji celowej w celu realizacji zadania pn. „Opracowanie i wydanie publikacji pn. „Pruszcz-miasto i powiat w latach II wojny światowej 1939-1945 na terenach powiatu w okresie II Wojny Światowej”.


XLVII/332/2018 z dnia 30 stycznia 2018 r. zmieniająca uchwałę w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na rok 2018.


XLVII/331/2018 z dnia 30 stycznia 2018 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2018-2032.


XLVII/330/2018 z dnia 30 stycznia 2018 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2018 rok.


XLVI/329/2018 z dnia 22 stycznia 2018 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2018-2032.

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..