2014-11-23

Uchwały Rady Gminy 2014

 

III/15/2014 z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku przy udziale Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na zakup nowego środka transportu służbowego z przeznaczeniem do użytkowania przez funkcjonariuszy Komisariatu Policji w Trąbkach Wielkich, Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim.


III/14/2014 z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


III/13/2014 z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2014 – 2029.


III/12/2014 z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


II/11/2014 z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


II/10/2014 z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na rok 2015


II/9/2014 z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2014 - 2029.


II/8/2014 z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


II/7/2014 z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie powołania Komisji Rolnictwa Ochrony Środowiska i Spraw Społecznych Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji 2014 - 2018.


II/6/2014 z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie powołania Komisji Kultury Oświaty Sportu i Zdrowia Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji 2014 - 2018.


II/5/2014 z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie powołania Komisji Ekonomicznej i Rozwoju Gospodarczego Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji 2014 - 2018.


II/4/2014 z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji 2014 - 2018.


I/3/2014 z dnia 1 grudnia 2014 r. w sprawie stwierdzenia wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Trąbki Wielkie VII kadencji w latach 2014 - 2018.


I/2/2014 z dnia 1 grudnia 2014 r. w sprawie stwierdzenia wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Trąbki Wielkie VII kadencji w latach 2014 - 2018.


I/1/2014 z dnia 1 grudnia 2014 r. w sprawie przyjęcia regulaminu wyborów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Gminy Trąbki Wielkie VII kadencji w latach 2014 - 2018.


VI KADENCJA


112/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w  sprawie określania wysokości stawek opłaty od posiadania psów, zasad ustalania terminów płatności oraz sposobu jej poboru


111/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w  sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów wymiaru podatku rolnego


110/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w  sprawie w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych


109/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w  sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości


108/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w  sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Trąbki Wielkie


107/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w  sprawie aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Trąbki Wielkie  oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego


106/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w  sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Kaczki na terenie Gminy Trąbki Wielkie w zakresie działki nr 132 w Kaczkach


105/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w  sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Kaczki


104/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w  sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Kłodawa.


103/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w sprawie przyjęcia “Programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii dla Gminy Trąbki Wielkie na rok 2015"


102/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w sprawie udzielenia dotacji celowej na renowację zabytkowych organów w Kościele parafialnym pw. Świętego Jakuba w Kłodawi.


101/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w sprawie nadania tytułu „Honorowy Obywatel Gminy Trąbki Wielkie.


100/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w sprawie powołania Gminnej Rady Seniorów w Trąbkach Wielkich oraz nadania jej Statutu.


99/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2015 rok”.


98/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie prawa użytkowania wieczystego.


97/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie prawa użytkowania wieczystego.


96/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


95/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę nieruchomości.


94/XIV/2014 z dnia 2014.11.04 w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2014 – 2029.


93/XIV/2014 z dnia 2014.09.25 w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


92/XIII/2014 z dnia 2014.09.25 w sprawie udzielenia w 2015 roku Powiatowi Gdańskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania: „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2015 r.” w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych-ETAP II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój. W ramach zadania zostanie wykonana przebudowę drogi powiatowej nr 2210G Olszanka -Gołębiewo -Pszczółki na długości ok. 2,95 km.


91/XIII/2014 z dnia 2014.09.25 w sprawie zmiany uchwały Nr 24/I/2009 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 27 lutego w sprawie zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Sobowidz


90/XIII/2014 z dnia 2014.09.25 w sprawie zmiany uchwały Nr 57/VIII/2010 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 10 września 2010 roku w sprawie zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Łaguszewo, zmienionej następnie Uchwałą Nr 66/IX/2010 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 19 października 2010 roku oraz Uchwałą Nr 43/V/2012 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 15 maja 2012 roku.


89/XIII/2014 z dnia 2014.09.25 w sprawie zmiany uchwały Nr 56/VIII/2010 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 10 września 2010 roku w sprawie zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Kłodawa zmienionej nastepnie Uchwałą Nr 65/IX/2010 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 19 października 2010 roku.


88/XIII/2014 z dnia 2014.09.25 w sprawie zmiany uchwały Nr 25/I/2009 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 27 lutego 2009 roku w sprawie zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Trąbki Małe.


87/XIII/2014 z dnia 2014.09.25 w sprawie utworzenia Punktu Przedszkolnego przy Zespole Szkół w Mierzeszynie.


86/XIII/2014 z dnia 2014.09.25 w sprawie utworzenia Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sobowidzu.


85/XIII/2014 z dnia 2014.09.25 w sprawie przystąpienia wraz z Tower Golf Club Sportowa Spółka Akcyjna do wspólnej realizacji zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 189007G Czerniewo - Zaskoczyn”.


84/XIII/2014 z dnia 2014.09.25 w sprawie przystąpienia wraz z Nadleśnictwem Kolbudy do wspólnej realizacji zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 189007G Czerniewo - Zaskoczyn”.


83/XIII/2014 z dnia 2014.09.25 w sprawie przystąpienia wraz z Powiatem Gdańskim do wspólnej realizacji zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 189007G Czerniewo – Zaskoczyn”.


82/XIII/2014 z dnia 2014.09.25 w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2014-2029.


81/XIII/2014 z dnia 2014.09.25 w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2014 r.


80/XII/2014 z dnia 2014.09.09 w sprawie udzielenia Powiatowi Gdańskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej na wykonanie prac drogowych na terenie Gminy Trąbki Wielkie w ramach prac uzupełniających do zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2014 r.” : 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2210G polegająca na wykonaniu chodnika na odcinku od istniejącej ścieżki rowerowej do wejścia do szkoły w miejscowości Sobowidz, 2. Wykonanie nowej nawierzchni jezdni i chodnika w rejonie obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2222G Sobowidz-Gołębiewko w miejscowości Sobowidz, 3. Przebudowa dróg powiatowych Nr 2203G i 2208G w miejscowości Zaskoczyn, 4. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2203G w miejscowości Domachowo na odcinku ok.300 mb od skrzyżowania z drogą wojewódzką w kierunku Zaskoczyna, 5. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2209G polegająca na budowie chodnika w miejscowości Graniczna Wieś.


79/XII/2014 z dnia 2014.09.09 w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Kleszczewo.


78/XII/2014 z dnia 2014.09.09 w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Urzędu Gminy.


77/XII/2014 z dnia 2014.09.09  w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2014 – 2029.


76/XII/2014 z dnia 2014.09.09  w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


73/X/2014 z dnia 2014.07.29  w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w roku budżetowym 2014 do wysokości 156 486,00 zł.


72/X/2014 z dnia 2014.07.29  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


71/X/2014 z dnia 2014.07.29  w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Warcz na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


70/X/2014 z dnia 2014.07.29  w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego fragment wsi Trąbki Małe na terenie Gminy Trąbki Wielki.


69/X/2014 z dnia 2014.07.29  w sprawie zmiany w opisie siedzib obwodowych komisji wyborczych na obszarze gminy Trąbki Wielkie.


68/X/2014 z dnia 2014.07.29  w sprawie udzielenia Powiatowi Gdańskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania: „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego w 2014 roku poprzez : 1) Remont drogi powiatowej nr 2203G w msc. Domachowo na odcinku ok. 300 mb od skrzyżowania z drogą wojewódzką w kierunku Zaskoczyna 2) Budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2209G w msc. Graniczna Wieś 3) Budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2210G na odcinku od istniejącej ścieżki rowerowej do wejścia do szkoły w msc. Sobowidz 4) Remont dróg powiatowych nr 2203G i 2208G w miejscowości Zaskoczyn 5) Budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2210G w msc. Sobowidz na odcinku ok. 25 mb przy kościele”.


67/X/2014 z dnia 2014.07.29 w sprawie udzielenia Powiatowi Gdańskiemu w 2014 roku pomocy finansowej w formie dotacji celowej na realizację zadania: renowacja rzeźby „Macierzyństwo” autorstwa J. Thoraka w Zaskoczynie.


66/X/2014 z dnia 2014.07.29  w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie ugody pomiędzy Gminą Trąbki Wielkie a Województwem Pomorskim dotyczącej wysokości odszkodowania za nieruchomości przejęte na rzecz Województwa Pomorskiego w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.


65/X/2014 z dnia 2014.07.29  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


64/X/2014 z dnia 2014.07.29 w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż prawa użytkowania wieczystego.


63/X/2014 z dnia 2014.07.29 w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


62/IX/2014 z dnia 2014.07.04 w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2014-2029.


61/VIII/2014 z dnia 2014.06.24 w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014 r.


60/VIII/2014 z dnia 2014.06.24 w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


59/VIII/2014 z dnia 2014.06.24 w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


58/VIII/2014 z dnia 2014.06.24 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku przy udziale Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na Fundusz Wsparcia Policji.


57/VIII/2014 z dnia 2014.06.24 w sprawie powołania Gminnej Rady Seniorów w Trąbkach Wielkich oraz nadania jej Statutu.


56/VIII/2014 z dnia 2014.06.24 w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2014 – 2029.


55/VIII/2014 z dnia 2014.06.24 w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


54/VIII/2014 z dnia 2014.06.24 w sprawie udzielenia Wójtowi absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2013 rok.


53/VIII/2014 z dnia 2014.06.24 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2013 rok.


52/VIII/2014 z dnia 2014.06.24 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2013 rok Gminnego Ośrodka Zdrowia Trąbki Wielkie.


51/VIII/2014 z dnia 2014.06.24 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2013 rok Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich.


50/VIII/2014 z dnia 2014.06.24 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2013 rok Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich.


49/VII/2014 z dnia 2014.06.09 w sprawie udzielenia dotacji celowej na roboty budowlane przy zabytku w Kościele parafialnym Przemienienia Pańskiego w Sobowidzu.


48/VII/2014 - z dnia 2014.06.09 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku przy udziale Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na zakup ręcznego miernika prędkości z przeznaczeniem do użytkowania przez funkcjonariuszy Komisariatu Policji w Trąbkach Wielkich.


47/VII/2014 - z dnia 2014.06.09 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Gdańskim dotyczącego wspólnej realizacji zadania w zakresie kultury pod nazwą „Trąbki w Trąbkach”.


46/VII/2014 - z dnia 2014.06.09 w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2014 – 2029.


45/VII/2014 - z dnia 2014.06.09 w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


44/VI/2014 - z dnia 2014.04.29 w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Trąbki Wielkie w 2014 roku”.


42/VI/2014 - z dnia 2014.04.29 w sprawie określania zasad udzielania dotacji celowej dla osób fizycznych ze środków budżetu gminy Trąbki Wielkie na dofinansowanie kosztów inwestycji służących ochronie powietrza, polegających na likwidacji kotłów opalanych węglem na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


41/VI/2014 - z dnia 2014.04.29 w sprawie zaopiniowania połączenia gmin w celu utworzenia okręgu wyborczego do Rady Powiatu Gdańskiego.


40/VII/2014 - z dnia 2014.04.29 w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2014 – 2029.


39/VI/2014 - z dnia 2014.04.29 w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


38/V/2014 - z dnia 2014.03.28 w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Warcz na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


37/IV/2014 - z dnia 2014.03.18 w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


36/IV/2014 - z dnia 2014.03.18 w sprawie wystąpienia o zmianę rodzaju miejscowości.


35/IV/2014 - z dnia 2014.03.18 w sprawie trybu, sposobu i terminu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego działających na terenie Gminy Trąbki Wielkie oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania.


34/IV/2014 - z dnia 2014.03.18 w sprawie łączenia różnych wymiarów godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych nauczyciela w ramach jednego etatu.


33/IV/2014 - z dnia 2014.03.18 w sprawie rozmiaru zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych dla nauczycieli, którym powierzono funkcje kierownicze w szkołach i placówkach oświatowych a także określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć psychologów, pedagogów i logopedów.


32/IV/2014 - z dnia 2014.03.18 w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Trąbki Wielkie w 2014 roku”.


31/IV/2014 - z dnia 2014.03.18 w sprawie wyrażania zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Trąbki Wielkie środków stanowiących fundusz sołecki w roku budżetowym 2015.


30/IV/2014 - z dnia 2014.03.18 w sprawie ustanowienia służebności gruntowej przejazdu i przechodu przez nieruchomość położoną w obrębie ewidencyjnym, stanowiącą własność Gminy Trąbki Wielkie.


29/IV/2014 - z dnia 2014.03.18 w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (DRZEWINA - las).


28/IV/2014 - z dnia 2014.03.18 w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości (DRZEWINA - szkoła)


 

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..